Tuesday, May 22, 2018

12:11 PM

LIRIK JAGAKAN DIA BY SHIHA ZIKIR

Diri ini tidak kurasa sepi lagi
Dengan hati yang tlah dia bisikan kepadaku
Walau telah berkali ku mencinta
Namun ku yakin dirinya yang akhir ku aku

Janganlah pergi meninggalkanku
Ku tak rela untuk melepaskan
Tuhan tolonglah aku jagakan dia
Yang slalu ada disisiku sepanjang waktu

Kau berikanlah kami cinta yang terindah
Agar diri kami selalu mencintai
Tuk selamanya.. hooo huooo

Tuhan tolonglah aku
Jagakanlah dia
Tuhan tolonglah aku

Janganlah pergi meninggalkanku
Ku tak rela untuk melepaskan
Tuhan tolonglah aku jagakan dia
Yang slalu ada disisiku sepanjang waktu

Kau berikanlah kami cinta yang terindah
Agar diri kami selalu mencintai tuk slamanya
Tuhan tolonglah aku jagakan dia
Yang slalu ada disisiku sepanjang waktu

Kau berikanlah kami cinta yang terindah
Agar diri kami selalu mencintai
Tuk selamanya.. 
hooo huooo 
Mencintai tuk selamanya

LIRIK JAGAKAN DIA BY SHIHA ZIKIR

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU