Tuesday, May 22, 2018

12:05 PM


LIRIK TERATAS BY AMIR HARIZ

Tiada satupun jalan yang lurus
Untuk Aku Membahagiakan dirimu selalu
Meskipun hadirku seperti pelangi
Belum tentu aku insan yang sentiasa di hati

Andai waktu sedang berundur
Hentikan disaatku tersungkur
Beri aku sedikit waktu untukku tunjuk

Tuhan Dengarkanlah aku
Aku mahukannya sentiasa denganku
Biarku berada di awan yang teratas

Ku akan pulang segera
Sesudahku membuktikannya
Ku sentiasa merindukanmu
Iringku bersama doamu

Mungkinkah ini sesuatu
Yang mampu mengubah aku
Serta hidupmu seperti yang kau mahu
Lihat aku di sini
masih lagi sedang mencari satunya bukti

Andai waktu sedang berundur
Hentikan disaatku tersungkur
Beri aku sedikit waktu untukku tunjuk

Tuhan Dengarkanlah aku
Aku mahukannya sentiasa denganku
Biarku berada di awan yang teratas

Sejauh mana pun ku pergi
Aku masih memerlukannya di sini
Biarpun aku berada di awan yang teratas

Ku akan pulang segera
Sesudahku membuktikannya
Ku sentiasa merindukanmu
Iringku bersama doamu
Ku sentiasa merindukanmu
Iringku bersama doamu

LIRIK TERATAS BY AMIR HARIZ

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU