Wednesday, January 2, 2019

3:41 PM

LIRIK SAYAP ILUSI BY AWIE WINGS

Semakin jauh aku renungi diri
Semakin dekat kekasih di hati

Dia mentari aku lah sinarnya
Dia lautan aku lah airnya

Kalau lah ada selain dari mu
Biar ku hancur dan menjadi debu

Bila hadir cinta yang satu
Tidak ku peduli sejuta seteru
Menghukum aku dengan dusta
Neraca dunia hakimnya

Kerana cinta
Biar aku dianggap gila
Terbang dengan sayap ilusi
Bertutur dalam bahasa hati

Solo

Bila hadir cinta yang satu
Tidak ku peduli sejuta seteru
Menghukum aku dengan dusta
Neraca dunia hakimnya

Bila hadir cinta yang satu
Jangan ditanya siapa dia
Tanya dia siapa kita
Dan pulang ke mana akhirnya

Kerana cinta
Biar aku dianggap gila
Terbang dengan sayap ilusi
Bertutur dalam bahasa hati

LIRIK SAYAP ILUSI BY AWIE WINGS

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU