Wednesday, April 25, 2018

4:02 PM

LIRIK AKU MAU DIA ( OST APA CELOP TOQQ) BY HAZAMA

Saat aku kenali dia...
Hati ini selalu gundah
Selalu ingin dekati...
Dan ingin menghampiri dia

Aku mahu dia milikku...
Ku harap semua pun tahu
Bahagia terasa bila...
Ku melihat senyumannya


Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu...

Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya...
Perasaan sepertiku...
Agar kita bisa bersama

Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan...
Hatiku yang menebal...
Ku selalu terbayang senyummu

Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu

Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya...
Perasaan sepertiku...
Agar kita bisa bersama

Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan...
Hatiku yang menebal...
Ku selalu terbayang senyummu
Selalu ku terbayang senyummu 

LIRIK AKU MAU DIA ( OST APA CELOP TOQQ) BY HAZAMA

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU