Monday, April 9, 2018

3:05 PM

LIRIK TAHUKAH KAMU BY AMIR HARIZ

OHHH...
Siapakah ku ini
Di dalam hatimu malam ini ?
Kau mula menjauhi
Tinggallah aku sendiri di sini

Hancurnya hatiku di malam ini
Hanya mampu memendamkan hati
Aku terlalu sayangkan dirimu

Setiap hari 
aku selalu menunggu 
khabarmu
Tahukah kamu ?

ooo...

Bila ku rindu aku
 lihat semua gambarmu
Tahukah kamu ?
Dimanakah kau 
di saatku memerlukan dirimu ?

oooo..
tahukah kamu 
Aku mencintaimu
Setiap waktu dan hingga hujung waktuku

oooo

Aku rasa terpinggir
Tiada khabar tiada berita
Ingatkah kau padaku ?
Setidak - tidaknya katakanlah yang kau merinduiku.

Hancurnya hatiku di malam ini
Hanya mampu memendamkan hati
Aku terlalu sayangkan dirimu

Setiap hari 
aku selalu menunggu 
khabarmu
Tahukah kamu ?

ooo...

Bila ku rindu aku
 lihat semua gambarmu
Tahukah kamu ?
Dimanakah kau 
di saatku memerlukan dirimu ?

tahukah kamu 
Aku mencintaimu
Setiap waktu dan hingga hujung waktuku

Tahukah kamu ?


LIRIK TAHUKAH KAMU BY AMIR HARIZ

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU