Tuesday, April 17, 2018

8:17 AM

LIRIK SEMINA AKU AJA NAMU BY JAMES RUAI
Pedis dalam atiku
Asai ditancung duri bisa
Nyilu isi nyeregu
Asai ngelaban ujan nyala

Digapai nuan enda datai
nuan tinggi dilangit mingkai
aku nyau baka tungguk
nyabak tiap lemai

Ditelan cukup pait
deka dibuai sayau amai
enda disangka di pinta
empas ke panas kemarau panjai

Aku sempama andau
dikena nuan nyemerai seberai
udah datai pendaie lama
terus nuan buai…

Nuan pegi terus nadai pulai agi
ningal ke aku ti semampai nganti
nganti nuan datai baru
meri pengerindu nuan sulu
ti di beri nuan ke aku dulu…

Arap ke nuan bisi ninga sada aku
tuju ke nuan sebana enggau lagu
lagu ari ati aku
madah ke nuan oh sulu
nuan meh terubah enggau pedudi diatiku
nuan pegi terus nadai pulai agi
ningal ke aku ti semampai nganti
nganti nuan datai baru
meri pengerindu nuan sulu
ti di beri nuan ke aku dulu

Arap ke nuan bisi ninga sada aku
tuju ke nuan sebana enggau lagu
lagu ari ati aku
madah ke nuan oh sulu
nuan meh terubah enggau pedudi diatiku

Aku enda mejal nuan
nerima pengerindu ku baru
asal aku udah madah
penalam pengerindu aku
arap ke nuan senang lantang
begulai enggau urang baru
ti di pilih di ke deka
nuan ngelama tu…

Tusah senang ku semina
Aku aja nemu…


LIRIK SEMINA AKU AJA NAMU BY JAMES RUAI

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU