Sunday, November 29, 2015

10:45 AM

LIRIK JANGAN - JANGAN BY WANI KAYRIE

Waktuku pulang dengan mama Engkau berada di luar jendela Mataku pun mula meliar Inginkan memerhati kamu saja

 Berdegap-degup jantung lari Sampai menggigit setiap jari jemari Aduh terasa sakit perut ini Kenapa kamu harus ada di sini
 
Jangan jangan Jangan kau datang menghampiri diriku Jangan kau jangan buatku rasa malu Aku tak mahu tak mahu ohhh Usah lagi Usah ke mari Usah kau curi hati Belum masanya belum boleh lagi
 
Ku tak mampu Sorry I'm so sorry
 

Dengar suara memanggilku Dari belakang seperti aku tahu Ku menoleh dalam tak pasti Rupanya dia yang sedang berdiri
Terbatuk-batukku jadinya Melihat dia tersenyum manja Luluh hatiku melihat dia Terasa panasnya seluruh muka
Jangan jangan Jangan kau datang menghampiri diriku Jangan kau jangan buatku rasa malu Aku tak mahu tak mahu ohhh
Usah lagi Usah ke mari Usah kau curi hati
Belum masanya belum boleh lagi Ku tak mampu Sorry I'm so sorry Jangan jangan Jangan kau datang menghampiri diriku Jangan kau jangan buatku rasa malu Aku tak mahu tak mahu ohhh Usah lagi Usah ke mari
Usah kau curi hati Belum masanya belum boleh lagi 

Ku tak mampu Sorry I'm so sorry 

Jangan jangan Jangan kau datang menghampiri diriku Jangan kau jangan buatku rasa malu Aku tak mahu tak mahu ohhh Usah lagi Usah ke mari Usah kau curi hati Belum masanya belum boleh lagi 

Ku tak mampu Sorry I'm so sorry

LIRIK JANGAN - JANGAN BY WANI KAYRIE

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU