Sunday, November 29, 2015

10:32 PM

LIRIK DARAH MUDA BY BUNKFACE

Aku mahu salam
Lupakan hari semalam
Sementara masih ada
Hajat cinta di dada

Malam ini seksi
Layan indie sampai pagi
Apa nak jadi biar jadi
Janji jangan lupa diri

Ini cerita hey orang muda
Hanya mahu bernyawa
Ini cerita darah muda
Selamanya

Pulanglah malam ini
Bintang bintang di langit sedang menari
Janji aku pada mu
Kita kekal sampai tua

Aku mahu dia
Terima aku semula
Aku janji takkan lari
Cause you are the only one for me

Ini cerita hey orang muda
Hanya mahu bernyawa
Ini cerita darah muda
Selamanya

Pulanglah malam ini
Bintang bintang di langit sedang menari
Janji aku pada mu
Kita kekal sampai tua

Pulanglah malam ini
Bintang bintang di langit sedang menari
Janji aku pada mu
Kita kekal sampai tua

Ini cerita hey orang muda
Hanya mahu bernyawa
Ini cerita darah muda
Selamanya

Pulanglah malam ini
Bintang bintang di langit sedang menari
Janji aku pada mu
Kita kekal sampai tua

Pulanglah malam ini
Bintang bintang di langit sedang menari
Janji aku pada mu
Kita kekal sampai tua

Sama sama sampai tua
Selamanya darah muda
Hey hey


LIRIK DARAH MUDA BY BUNKFACE

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU