Friday, December 2, 2016

9:18 PM


LIRIK  SEPERTI KAU BY ELEENA HARRIS

Saban hari mengharap kau terus kekal disini 
 Menemani menghiburku dikala sunyi 
Setiap waktu mahuku habiskan semua denganmu
Hanya satu hargai seadanya aku

 Penuh kisah manis tentangmu 
Ku akui tanpa ragu 

Tiada lain tiada ganti 
Seperti kau seperti kau 
Yang aku yakin tiada ganti 
Seperti kau seperti kau

 Tentang hati sudah tidak lagi sepi sendiri 
Kau lengkapi separuh hati ku ini 
Punya waktu mahu saja habiskan bersamamu 
Hanya satu kau terima kurangnya aku
 Penuh kisah manis tentang mu 
Ku akui tanpa ragu 

 Tiada lain tiada ganti 
Seperti kau seperti kau 
Yang aku yakin tiada ganti 
Seperti kau seperti kau 

Tiada lain tiada ganti
Seperti kau seperti kau 
Yang aku yakin tiada ganti 
Seperti kau seperti kau 

 Tiada lain tiada ganti 
Seperti kau seperti kau 
Yang aku yakin tiada ganti
Seperti kau seperti kau

LIRIK  SEPERTI KAU BY ELEENA HARRIS

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU