Tuesday, November 22, 2016

11:44 AM

LIRIK SENYUMAN MANISMU BY TOMOK

Kau membuatku
Tidur malam jadi tak menentu
Oh sayangku oh manisku
Aku rindu senyuman manismu

Let's go!
Lalala..
Lala..

Senyuman manismu
Cukup buat kau dekat dengan ku
Oh sayangku kita bertemu
Hatimu hatiku pun bersatu

Oh sayangku oh manisku
Aku rindu senyuman manismu
Oh sayangku oh manisku
Aku rindu senyuman manismu
Tiap waktu

Kau membuatku
Tidur malam jadi tak menentu
Oh sayangku oh manisku
Aku rindu senyuman manismu

Oh sayangku oh manisku
Aku rindu senyuman manismu

Kau membuatku
Menyayangi dirimu seadanya

Senyuman manismu
Cukup buat kau dekat dengan ku
Oh sayangku oh manisku
Aku rindu senyuman manismu

Oh sayangku oh manisku
Aku rindu senyuman manismu

Kau membuatku
Menyayangi dirimu seadanya

LIRIK SENYUMAN MANISMU BY TOMOK

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU