Wednesday, June 29, 2016

4:31 AM

LIRIK TERSIKSA BY HAZMAN

Sehingga kini aku masih sendiri
Menempuh kedukaan ini.
Sesal tiada terperi
Terlindung dibalik gerimis
Sepi terus menyepi

Maafkan aku bukannya aku tak mahu
Aku tak sanggup terluka
Andainya ia takdir dari yang Esa
Kuterima seadanya

Bukannya mudah untuk ku melupakan semua yang terjadi
Aku bagaikan batu mainan yang kau singkirkan
Berlindung dibalik tangisan sepi meratapi sepi

Maafkan aku bukannya aku tak mahu
Aku tak sanggup terluka
Andainya ia takdir dari yang Esa
Kuterima seadanya

Aku akan tetap menyintaimu
Sampai tiba masa

Maafkan aku bukannya aku tak mahu
Aku tak sanggup terluka
Andainya ia takdir dari yang Esa
Kuterima seadanya

Maafkan aku bukannya aku tak mahu
Aku tak sanggup terluka
Andainya ia takdir dari yang Esa
Kuterima seadanya

LIRIK TERSIKSA BY HAZMAN
 

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU