Thursday, May 19, 2016

3:48 PM

LIRIK YANG SEBENARNYA BY YUNA

Oh bulan, enggan melayan diriku lagi  
pabila, air mata membasahi pipi  
dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
  pabila, kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
  yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
 di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan berpura pura ku bahagia  
ku enggan melihat kau bersama si dia
 oh ku akui cemburu
 mula menular dalam diri  
pabila kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
 yang masih bersemadi untukmu  
dan sebenarya ku mengharapkan  
di sebalik senyuman mu itu  
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya ku rebah,
 jatuh ke bumi
 di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air  

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
 di sebalik senyuman mu itu 
kau juga merindui aku

oh dan sebenarnya
dan sebenarnya
 aku rindu  
dan sebenarnya
 dan sebenarnya
 aku tak mampu

LIRIK YANG SEBENARNYA BY YUNA

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU