Friday, June 18, 2021

10:15 PM

LIRIK  KUCU KUCA ( OST RINDU AWAK SEPARUH NYAWA ) 

BY LIA AZIZ


Kerlip, ah, bintang nun jauh di sana

Sudah pastinya kufikirkan dirimu

Deru angin bertiupan berlagu

Ingin kusampaikan rinduan di hati


Lagu cinta ini untuk kamu

Sambil kutenung bulan menghiasi malam

Dan tercipta bibit kata indah

Dan kulagukan rasaku


Kucu-kuca, kucu-kuca

Serentak dengan nadaku

Bersama jari-jemariku

Menyeru, menari bersama diriku


Namamu kurahsiakan

Dan telah terpatri di hatiku

Kucu-kuca, kucu-kuca

(Oops, alamak)

Aku jatuh cinta


Kucu-kuca, kucu-kuca

Serentak dengan nadaku

Bersama jari-jemariku

Menyeru, menari bersama diriku


Namamu kurahsiakan

Dan telah terpatri di hatiku

Kucu-kuca, kucu-kuca

(Oops, alamak)

Aku jatuh cinta


Kucu-kuca, kucu-kuca

Serentak dengan nadaku

Bersama jari-jemariku

Menyeru, menari bersama diriku


Namamu kurahsiakan

Dan telah terpatri di hatiku

Kucu-kuca, kucu-kuca, oh

(Alamak)

Aku jatuh cinta


Lagu cinta ini untuk kamu

Sambil kutenung bulan menghiasi malam

Dan tercipta bibit kata indah

Aku jatuh cinta


Aku jatuh cinta

Aku jatuh cinta


LIRIK  KUCU KUCA ( OST RINDU AWAK SEPARUH NYAWA ) 

BY LIA AZIZ

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU