Monday, March 5, 2018

9:46 AM

LIRIK SESUNGGUHNYA AKU ( OST DRAMA RED VELVET) BY ALIF SATAR.

Apa ku rasa
Tak pernah ku duga
Hadir dirimu
Merubah semua
Dan tanpa ku sedari
Kau mengajar diriku
Membawa hidup erti baru
Sesungguhnya aku
Telah jatuh pada dirimu
Sesungguhnya aku
Cintai hanya dirimu
Kerna
Sesungguhnya
Ku sedari
Kau lengkapi diriku
Sesungguhnya aku
Mencintai dirimu
Sesungguhnya
Siapakah aku
Didalam hatimu
Harus ku tahu
Kerna aku rindu
Dan tanpa ku sedari
Kau mengajar diriku
Membawa hidup erti baru
Sesungguhnya aku
Telah jatuh pada dirimu
Sesungguhnya aku
Cintai hanya dirimu
Kerna
Sesungguhnya
Ku sedari
Kau lengkapi diriku
Sesungguhnya aku
Mencintai dirimu
Sesungguhnya
Kaulah yang terbaik
Yang pernah diriku miliki
Kan kuberikan sepenuh jiwa
Hanya untuk dirimu
Sesungguhnya aku
Telah jatuh pada dirimu
Sesungguhnya aku
Mencintai hanya dirimu
Kerna
Sesungguhnya
Ku sedari
Kau lengkapi diriku
Sesungguhnya aku
Mencintai dirimu
Sesungguhnya
Sesungguhnya
LIRIK SESUNGGUHNYA AKU ( OST DRAMA RED VELVET) BY ALIF SATAR.

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU