Tuesday, January 23, 2018

10:44 AM


LIRIK KERIMPAK KACA LAUYA BY TIMOTHY

Baru dua tiga bulan
tua sulu bepangan
Nuan udah
maiouh alasan...

Ti aku mai bejalai
raun ke taman bungai
Nuan madah
bisi kerja bukai

Ujung-ujung ke nemu
rahsia nuan sulu
Patut meh nuan
enggai di bai aku...

Sekali aku meda
nuan enggau lelaki nya
Bejalai raun
ngena kereta...

Geram-geram-geram
aku cukup geram
Ti nitih ke ati
asai deka nerkam

Nasib bendar aku
ulih nyabar diri empu
Ti enda pia seduai
ku tikau ngena batu

Nama meh daya
i don’t know what to do
Sulu ti di
sayau beduan aku

Kumbai ku nuan
intan permata
Enda nemu nya nuan
kerimpak kaca lauya

Baru dua tiga bulan
tua sulu bepangan
Nuan udah
maiouh alasan...

Ti aku mai bejalai
raun ke taman bungai
Nuan madah
bisi kerja bukai

Ujung-ujung ke nemu
rahsia nuan sulu
Patut meh nuan
enggai di bai aku...

Sekali aku meda
nuan enggau lelaki nya
Bejalai raun
ngena kereta....

Geram-geram-geram
aku cukup geram
Ti nitih ke ati
asai deka nerkam

Nasib bendar aku
ulih nyabar diri empu
Ti enda pia seduai
ku tikau ngena batu

Nama meh daya
i don’t know what to do
Sulu ti di
sayau beduan aku

Kumbai ku nuan
intan permata
Enda nemu nya nuan
kerimpak kaca lauya


LIRIK KERIMPAK KACA LAUYA BY TIMOTHY

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU