Wednesday, May 17, 2017

10:30 AM

ANANG KELALU SOMBONG BY TIMOTHY 
( NYAYIAN ASAL JENNARINO JERAKI FT MAXWELL FRANKLIN SARAN )

Tusah amai asai ati
Bakeni ka h ka nguntik dara
Maya aku nanyak iya
Dia iya nayut gago kau iya

Lalu aku meri warning
Anang sombong meh nuan dara
Iya ringat mata iya nyeling
Buas ganas nyau baka singa

Bismillah Bismilu
Kacang kupak jadi batu
Nuan dara deka ke aku
Ku Puchau ku jampi 
Ngasuh nuan buka ati
Nerima ku nyadi ke sulu

Aku mandi air bungai
Bejurut tujuh lemai
Nya baru nuan ensepi asai
Aku tangas ai jampi
Ngasuh nuan tusah ati
Merampau peniau serta beraie

Aku udah madah tumu
Anang nuan dara kelalu
Enti Puchau udah di sepu
Bepurus dada nuan gasak aku

Arinya anang meh sombong
Aku ngajar nuan oo dara
enti aku ka mintai lupung
Sanggup nuan terjun nadai bertangga

ANANG KELALU SOMBONG BY TIMOTHY 
( NYAYIAN ASAL JENNARINO JERAKI FT MAXWELL FRANKLIN SARAN )

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU