Friday, March 4, 2016

4:34 PM


LIRIK RINDU AKU RINDU KAMU BY DOEL SUMBANG FET NINI CARLINA

Rindu aku rindu kamu cinta kita

Kelap-kelip di tengah-tengah laut
Lampu perahu nelayan
Sembilan ribu bintang
Sempurna bentuk bulan
perhiasan malam

Batang-batang panjang pohon kelapa
Kerang-kerang di pasir putih
Diantara mereka kita duduk berdua
menyanyikan lagu cinta

Ya ok o asyiknya menikmati malam
Indah pantai indah laut suasana sunyi
Ya ok o asyiknya menghabiskan malam
Rindu aku rindu kamu jadi satu

Ketika tiba-tiba ombak di laut pasang
Cinta kita berdua juga pasang, sayang
Ketika tiba-tiba ombak di laut surut
Cinta kita berdua tetap pasang

Asyiknya menikmati malam
Indahnya suasana sunyi
Asyiknya menghabiskan malam
Kita menyatu

Kelap-kelip di tengah-tengah laut
Lampu perahu nelayan
Sembilan ribu bintang
Sempurna bentuk bulan
perhiasan malam

Batang-batang panjang pohon kelapa
Kerang-kerang di pasir putih
Diantara mereka kita duduk berdua
menyanyikan lagu cinta

Ya ok o asyiknya menikmati malam
Indah pantai indah laut suasana sunyi
Ya ok o asyiknya menghabiskan malam
Rindu aku rindu kamu jadi satu

Reff:
Ketika tiba-tiba ombak di laut pasang
Cinta kita berdua juga pasang, sayang
Ketika tiba-tiba ombak di laut surut
Cinta kita berdua tetap pasang

LIRIK RINDU AKU RINDU KAMU BY DOEL SUMBANG FET NINI CARLINA

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU