Thursday, October 22, 2015

3:04 AM

LIRIK JAUH BY HANI FT ZUE

Terukir senyumanmu Dibalik fikiranku Terbayang semua  Indah bersamamu
Terngiang kata-katamu Yang kau ucapkan dulu Semuanya palsu  Tapi
Aku Masih disini Masih menanti Masih setia
Oh pedih luka dihati Inginku terus berlari Dari realiti Yang menyakitkan ini
Aku kan tetap menunggu Walau kau telah jauh Tinggalkan aku sendiri
Setiap gurauanmu ku simpan Selalu rindu tawamu
Terus aku menipu diri Kau kata kau kan pulang nanti Tapi semuanya tidak pasti
Dan aku terus menipu Terus ku menipu diri Ku lagi
Jangan pernah kau Datang kembali kasih Tiba masanya Ku lepas semua kasih
Jangan pernah kau datang Jangan datang kembali kasih Tiba masanya aku
Oh pedih luka dihati Inginku terus berlari Dari realiti Yang menyakitkan ini
Jangan pernah kau Datang kembali kasih Tiba masanya Ku lepas semua kasih

LIRIK JAUH BY HANI FT ZUE

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU