Friday, September 18, 2020

10:55 AM

LIRIK SADA AKU BY MICHIEE

Ku duduk kediri ngenang cherita tua
Maya malam ari duduk berimbai
Bercerita tua
Nungak Pangan diri
Ninga nuan berjaku ngasa atiku

Demalam aku bertemu bermimpi bertemu enggau nuan
Terpeda ka tuchum manis
Jujur ku madah ke nuan
Aku agi sayau
Tang aku bisi ngasai telih ba ati

Tang nuan dulu pergi
Ninggal ka aku kediri

Dengar sadaku, sulu
Penyayau ku ke nuan enda berubah
Ukai pintaku, 
Tua jauh
Aku ti ditu
Nganti nuan pulai

Demalam aku bertemu bermimpi bertemu enggau nuan
Terpeda ka tuchum manis
Jujur ku madah ke nuan
Aku agi sayau
Tang aku bisi ngasai telih ba ati

Tang nuan dulu pergi
Ninggal ka aku kediri

Dengar sadaku, sulu
Penyayau ku ke nuan enda berubah
Ukai pintaku, 
Tua jauh
Aku ti ditu
Nganti nuan pulai

Kediri aku 
Nganti nuan pulai

Baru aku nemu nuan mutus ati
Ku meda nuan bergulai ngau ia..
ooooo

Ukai pinta aku
Tua jauh

Siti aja pintaku
Ngarap ka nuan
Meruan belama

LIRIK SADA AKU BY MICHIEE

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU