Tuesday, April 3, 2018

4:28 PM

LIRIK KU HANYA SAYANG PADAMU BY AIMAN TINO

Mungkin Kali ini Bukan lagi aku Yang kau sakitkan Mungkin tiada lagi Ku di dunia ini Kau bidadari Bila malam bila rindu Tiap Kali ku cuba melupakan mu Ada sajamu Kata padaku Aku dihidupmu Bukan aku mau jauh Bukan juga ku benci pada dirimu Bukan niat ku lukai kamu Bukannya diriku Benar... ku hanya sayang padamu Bukannya takdirku Untuk bersamamu Jika... setiap langkahku ini Terhenti disini Untuk selamanya Izinkan ku pergi Bila malam bila rindu Tiap kali ku cuba melupakan mu Ada sajamu kata padaku Aku dihidupmu Bukan aku mau jauh Bukan juga ku benci pada dirimu Bukan niat ku lukai kamu Bukannya diriku Benar... ku hanya sayang padamu Bukannya takdirku Untuk bersamamu Jika... setiap langkah ku ini Terhenti disini Untuk selamanya Izinkan ku pergi Izinkan ku pergi Izinkan ku pergi

LIRIK KU HANYA SAYANG PADAMU BY AIMAN TINO

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU