Tuesday, January 23, 2018

11:06 AM

LIRIK BERI PEMUTUS ATI NUAN 
BY RICKIE ANDREWSON

Ku sayau ke nuan sulu
Enggau Pengambis ati
Taja tua enda begulai
Taja Enda bertemu
Aku meruan Rindu

Siang Malam Nuan di ati
Malam di ambi mimpi
Penyayau ku ke nuan
Enda Ulih dikira
Diberi ke nuan aja

Beri meh pemutus ati nuan
Beri pengerindu ke aku sulu
Anang nuan irau ati
Aku tetap nganti
Mati idup sekunsi

-Musik-

Ku sayau ke nuan sulu
Enggau Pengambis ati
Taja tua enda begulai
Taja Enda bertemu
Aku meruan Rindu

Siang Malam Nuan di ati
Malam di ambi mimpi
Penyayau ku ke nuan
Enda Ulih dikira


Diberi ke nuan aja

Beri meh pemutus ati nuan
Beri pengerindu ke aku sulu
Anang nuan irau ati
Aku tetap nganti
Mati idup sekunsi

Anang nuan irau ati
Aku tetap nganti
Mati idup sekunsi


LIRIK BERI PEMUTUS ATI NUAN 
BY RICKIE ANDREWSON

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU