Thursday, April 6, 2017

11:39 AM

LIRIK AKU PUN RELA BY SITI NORDIANA

Teringat dirimu di dalam tidurku
Bila kusalah mencintaimu
Tak ku dapat jawab itu,

Ku berikan semua yang ada padaku,
Aku pertaruhkan semua hanya untuk mencintaimu,

Biarkan saja aku merenungi
Pahit nasib diri
Cintamu padaku hanya illusi

Biarkan saja ku harungi
Sedih hati ini,
Asal kau bahagia.
 aku pun rela

Du du du....
Du du du....

Oh.. 
Biarkan saja aku merenungi
Pahit nasib diri
Cintamu padaku hanya illusi

Biarkan saja ku harungi
Sedih hati ini,
Asal kau bahagia.
 aku pun rela

Biarkan saja aku merenungi
Pahit nasib diri
Cintamu padaku hanya illusi

Biarkan saja ku harungi
Sedih hati ini,
Asal kau bahagia.
 aku pun rela 
Asalkan kau bahagia
Aku bahagia

LIRIK AKU PUN RELA BY SITI NORDIANA

0 comments:

Post a Comment

RECOMMENDED FOR YOU